Απολύσεις με ένα SMS
Ioannis Lambrogiannis 26 Μαρτίου στις 10:59 π.μ. Μαζικές απολύσεις με… sms στο Ελ. Βενιζέλος! Μέσα στην καθημερινή κατατρομοκράτηση του Ελληνικού Λαού για τον κορωνοϊό και τις εκστρατείες όλων των ΜΜΕ για να μ είνουν οι Έλληνες πολίτες μέσα στα σπίτια, λείπουν ορισμένες ειδήσεις οι οποίες έχουν το νόημα τους και θα σηματοδοτήσουν τους επόμενους μήνες μια αλυσιδωτή οικονομική κρίση η οποία θα πλήξει τους πάντες. Αναφερόμαστε βεβαίως στη αιφνίδια απόλυση εκατοντάδων εργαζομένων της εταιρείας “Swissport” του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» η οποία έγινε μέσω... sms και με βάση την αιτιολόγηση της εταιρείας πραγματοποιήθηκε εξαιτίας της «γενικευμένης αναταραχής» του ιού, για την «υγεία» των εργαζομένων και φυσικά με μοναδικό γνώμονα την «προσπάθεια καταπολέμησης» και περιορισμού των κρουσμάτων στην Πατρίδα μας. Μόνο που αυτή η κίνηση αποδέσμευσης των εργαζομενων που ήταν συμβασιούχοι ορισμένου χρόνου και μέσω ανανέωσης των συμβάσεων εργάζονταν για χρόνια στην εταιρε...