29η Σεπτεμβρίου: Διεθνής Ημέρα Ευαισθητοποίησης για την Απώλεια και τη Σπατάλη Τροφίμων
29η Σεπτεμβρίου: Διεθνής Ημέρα Ευαισθητοποίησης για την Απώλεια και τη Σπατάλη Τροφίμων: Η Ελλάδα δεν αντέχει άλλη αδιαφορία *****Άρθρο του Φώτη Αλεξόπουλου Η 29η Σεπτεμβρίου, Διεθνής Ημέρα Ευαισθητοποίησης για την Απώλεια και τη Σπατάλη Τροφίμων, έρχεται ξανά για να μας θυμίσει ότι στην Ελλάδα του 2025 συνεχίζουμε να πετάμε 1,5 εκατομμύριο τόνους τροφίμων ετησίως, την ώρα που χιλιάδες συμπολίτες μας σιτίζονται από κοινωνικά παντοπωλεία και συσσίτια. Το πρόβλημα δεν είναι απλώς κοινωνικό αλλά είναι δείκτης αποτυχίας της Πολιτείας, των θεσμών και ενός τμήματος της αγοράς που αδιαφορεί για το συλλογικό συμφέρον. θεσμική απουσία Η χώρα μας δεν διαθέτει ακόμη ένα συνεκτικό εθνικό σχέδιο για τη μείωση της σπατάλης τροφίμων. Υπάρχουν αποσπασματικές δράσεις, μεμονωμένες πρωτοβουλίες και καλές πρακτικές, αλλά χωρίς θεσμική κατοχύρωση και υποχρεωτική εφαρμογή. Στην πράξη, οι αγρότες συχνά αναγκάζονται να καταστρέφουν προϊόντα επειδή δεν υπάρχουν δίκτυα διάθεσης, ενώ τα σούπερ μάρκετ πε...