Φώτης Αλεξόπουλος :Η χώρα χρειάζεται εθνική στρατηγική δεκαετίας και όχι πολιτικές που λήγουν το βράδυ των εκλογών.
Η Ελλάδα δεν μπορεί να συνεχίζει να κυβερνάται με ορίζοντα την επόμενη κάλπη ******Η χώρα χρειάζεται εθνική στρατηγική δεκαετίας και όχι πολιτικές που λήγουν το βράδυ των εκλογών. ****Άρθρο του Φώτη Αλεξόπουλου Από τη Μεταπολίτευση μέχρι σήμερα, η Ελλάδα πληρώνει το κόστος της απουσίας στρατηγικής συνέχειας. Το κρίσιμο ερώτημα δεν είναι μόνο ποιος κυβερνά, αλλά αν υπάρχει σχέδιο που να αντέχει πέρα από την επόμενη εκλογική αναμέτρηση. Αν υπάρχει ένα διαχρονικό πρόβλημα που συνοδεύει το ελληνικό πολιτικό σύστημα από τη Μεταπολίτευση και μετά, αυτό είναι η αδυναμία χάραξης και εφαρμογής μακροπρόθεσμης εθνικής πολιτικής. Η Ελλάδα εξακολουθεί να πληρώνει το κόστος μιας πολιτικής κουλτούρας που επενδύει στη διαχείριση της στιγμής και όχι στη θωράκιση του μέλλοντος. Κάθε εκλογικός κύκλος μοιάζει να μηδενίζει το κοντέρ του κράτους, αναβάλλοντας ξανά τις μεγάλες αποφάσεις που χρειάζεται η χώρα. Το αποτέλεσμα είναι η χώρα να πορεύεται γ...