Δυναμική ήταν η παρέμβαση της Επιμελητηριακής Δράσης στο 38ο Συνέδριο της ΟΣΥΕΕ, που πραγματοποιήθηκε στη Λαμία.
Δυναμική ήταν η παρέμβαση της Επιμελητηριακής Δράσης στο 38ο Συνέδριο της ΟΣΥΕΕ, που πραγματοποιήθηκε στη Λαμία.
Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν κρίσιμα ζητήματα για το παρόν και το μέλλον των Επιμελητηρίων και των εργαζομένων τους, όπως:• η βιωσιμότητα των Επιμελητηρίων
• το μπόνους παραγωγικότητας
• η υποστελέχωση των υπηρεσιών
• η ανάγκη για ενίσχυση του θεσμικού και λειτουργικού τους ρόλου
• το μπόνους παραγωγικότητας
• η υποστελέχωση των υπηρεσιών
• η ανάγκη για ενίσχυση του θεσμικού και λειτουργικού τους ρόλου
Πρόκειται για θέματα που αγγίζουν άμεσα τους συναδέλφους σε ολόκληρη τη χώρα και απαιτούν άμεσες, ρεαλιστικές και δίκαιες λύσεις.
Η παρουσία μας στο Συνέδριο επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά ότι η φωνή των Επιμελητηρίων και των εργαζομένων τους πρέπει να είναι ισχυρή, ενιαία και παρεμβατική.

Comments
Post a Comment