ΗΜΕΡΙΔΑ ΓΕ.ΜΗ στην Αγία Παρασκευή .




 Είχαμε την τιμή χθες να φιλοξενήσουμε στον Δήμο μας, (στον Φιλόξενο χώρο του Αμφιθέατρου 1&2ου ΕΠΑΛ Αγίας Παρασκευής) δυο εκλεκτούς συνάδελφους απο την Υπηρεσία ΓΕ.ΜΗ , την κ. Ελένη Αθανασάκη (Προϊστάμενη Τμήματος ΓΕΜΗ&ΥΜΣ Διεύθυνση Εταιρειών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου -Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων και τον κ. Γεώργιο Σουρμελή , Ειδικό Επιστήμονα και Τεχνικό Συνεργάτη της Κεντρικης Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος , για Τεχνικά θέματα της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας ΓΕΜΗ.

Οι συνάδελφοι - Ειδικοί Επιστήμονες ,ανέλυσαν την ηλεκτρονική Πλατφόρμα ΓΕΜΗ και απάντησαν σε όλα τα ερωτήματα που τέθηκαν απο Λογιστές , Οικονομολόγους , Νομικούς σχετικά με προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατα την εκτέλεση των εργασιακών Καθηκόντων τους και έχουν σχέση με την Υπηρεσία ΓΕΜΗ .
(********Οι Διαφάνειες της Ημερίδας θα αναρτηθούν σύντομα εξ ολοκλήρου στην Ιστοσελίδα του Δήμου Αγίας Παρασκευής) .
Ευχαριστούμε τον Δήμαρχο Αγίας Παρασκευής κ. Βασίλη Ζορμπά για την Συμμετοχή του στην Ημερίδα ( Καθ΄'ολη την Διάρκεια της Ημερίδας ) καθώς και την Κ. Κατερίνα Τσίγκα ( Υπάλληλο του Δήμου ) για την Βοήθεια που προσέφερε για την πραγματοποίηση της συγκεκριμένης επιστημονικής ημερίδας .
Δεσμευόμαστε μαζί με τον Δήμαρχο να Πραγματοποιηθεί ακόμα μια φορά η Συγκεκριμένη Ημερίδα, σε συνδυασμό και με την Ανάλυση του Αναπτυξιακού Νόμου (Ν/4887/2022) και των "ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ" των Προγραμμάτων Επένδυσης (ΕΣΠΑ) που θα "ωφελήσουν" τις επιχειρήσεις της Πόλης μας και κατα επέκταση την Τοπική Οικονομία . 



Comments